workshop publiciteit en media 18 januari 2014

In de workshop ‘ publiciteit en media’  legt Zamarra Kok uit hoe je als kleine zelfstandige publiciteit voor je bedrijf kunt genereren. Er zijn tal van gratis mogelijkheden om je bedrijf te promoten en met de media in contact te komen.

In deze interactieve workshop leer je te bepalen wat je Unique Selling Point is en hoe je actief je naamsbekendheid kunt vergroten. Stap van de gebaande paden en leer hoe je, bijvoorbeeld door de juiste timing, de media kan laten weten dat jij bestaat.

Zamarra geeft in deze workshop alle do’s en dont’s voor het schrijven van persberichten en het professioneel benaderen van de media. Daarbij weet ze als geen ander hoe je nieuwswaardige evenementen kunt bedenken om free publicity te genereren bij televisie, radio en kranten.  Kortom: leer jezelf verkopen!

Zamarra Kok

Zamarra Kok

Meld je hier aan voor deze workshop

Zamarra Kok (1972) Kok heeft als journaliste voor kranten en bladen jarenlang de selectie gemaakt van het nieuws en is zelf regelmatig te gast op radio en televisie. De afgelopen acht  jaar heeft zij zich als auteur van boeken en artikelen gespecialiseerd in organizing en simpel huishouden, met boeken als ‘Opgeruimd!’ en ‘Speedcleaning’. Ze heeft een opruimrubriek in Vriendin en blogt wekelijks als ‘Expert Huishouden’ voor de Telegraaf.

Kijk hier voor de workshop social media, die ook op deze dag gegeven wordt.